Δευτέρα, 3 Νοεμβρίου 2008

Κάτι Σαν Χαϊ Κου

Ο πόνος είναι φίλος
Όπως ο τρόμος
το μίσος κι η αγάπη.

**********

Έμαθα λέξεις
Τέχνες και μέρη
Και κράτησα άγνωστο
Τον εαυτό μου

**********

Τόση δειλία
Και τόσος φόβος
Δεν μου ταιριάζουν.

**********

Τόσο ξένη
Μου είναι η καρδιά μου
Που δεν την ακούω

**********

Σαν πέσει η νύχτα
μετράω το αίμα
όπως σταλάζει
πηχτό και κρύο
Από τον φόβο

**********

Θα μείνω για πάντα
Μόνος και ξένος
Στον κόσμο που φτιάχνω

**********

Θεέ μου βοήθα
Ν’ αγγίξω την καρδιά μου
Κι ας την σπάσω


**********

Θεέ μου βοήθα
ν’ αγγίξω την καρδιά μου
χωρίς να την σπάσω

**********

Το στυλό χαράζει
στο χαρτί τα λόγια
που δεν με ζορίζουν.

**********

Όταν αγγίξω
αυτό που ζητάω
ίσως τρομάξω
επειδή το έχω.

**********

Όσες αλήθειες
Κι αν γράψω αιδώ κάτω
Δεν θα με πείσουν
Ν’ αγγίξω το θείο

Δεν υπάρχουν σχόλια: