Τρίτη, 16 Δεκεμβρίου 2008

Προσευχή

Βλέπω τους γονείς μου και τους γονείς των γονιών μου .
Να! Βλέπω τους προγόνους μου και τους απόγονούς τους.
Να! Βλέπω τους παππούδες μου και όλο τον λαό μου
να με καλεί.
Με προστάζει να πάρω την θέση μου ανάμεσο τους.
Να σταθώ στην ατέλειωτη γραμμή που τρέχει στο χρόνο
Να σταθώ ορθός σ’ αυτή τη μάχη.
Μπροστά στο φόβο να σταθώ στητός.
Με το κεφάλι ίσιο.
Τα μάτια στο ύψος των ματιών.
Τα γόνατα αλύγιστα, την καρδιά γεμάτη
αγάπη
κι ένα τραγούδι στο ύψος των χειλιών.
Σαν έρθει ο εχθρός να τον καλωσορίσω.
Είναι τιμή μου μαζί του να μετρηθώ.
Κι ο θάνατος σαν έρθει να μη λιγοψυχήσω.
Να τον δεχτώ σα φίλο και σαν αδελφό.
Με το τραγούδι της ζωής να τον καλωσορίσω.
Με μια ευχή να τον υποδεχτώ.
Μόνο έτσι θα μπορώ σαν ίσος
μαζί τους στη Βαχγάλα να σταθώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: