Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012

Αρχίστε Την Επανάσταση Χωρίς Εμένα


Αρχίστε την επανάσταση χωρίς εμένα
έχω φασόλια στη φωτιά
και θα κολλήσουν
άσε που δεν έχω τι να ενδυθώ
καινούργιο
έχει ξεφτίσει η στολή κι όλο μπάζει
και το ασπρόμαυρο φουλάρι
το καρό
τώρα φαντάζει
λίγο.

Εδώ που τα λέμε
δεν είναι τις μοδός
όλο αυτό το τσίρκο.
Όλοι αυτοί
οι δήθεν τρελοί
οι τόσο εξοργισμένοι
μου κάνουν λίγο τρε μπανάλ
και δείχνουν ξένοι.

Γι’ αυτό σου λέω.
Εξεργεθείτε αυτή τη φορά
χωρίς εμένα
θα σας προλάβω καθοδόν
αν αλλάξω γνώμη
σάμπως θα πάτε μακριά;
Άντε ως τη γωνία.
Θα σπάσετε δύο μαγαζιά
θα βρίσετε τους μπάτσους
δύο τρεις μολότοφ για το καλό
μέχρι να βρίσετε τους αμερικάνους
έχω καιρό να το σκεφτώ.

Κι αν δεν αλλάξω γνώμη
σας βρίσκω στην επανάσταση τον οκτώ
δεν χάθηκε κι ο κόσμος
ούτε θα αλλάξει τελικά
μιας και δεν μας συμφέρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: